16 de junio de 2011

Els MOSSOS no em van pegar".

Sebastián Ledesma Morán, la persona en cadira de rodes que apareix a nombroses fotografies de l'intent de desallotjament a plaça Catalunya i que ha estat protagonista dels debats sobre la presumpta violència dels Mossos, ha afirmat, en una entrevista concedida a e-notícies, que " Els MOSSOS no em van pegar".

Ledesma ha explicat que "no em van pegar, em ratifico en totes les declaracions que he fet abans" i ha matisat que "no em van arribar a pegar perquè vaig reaccionar a temps. A la primera càrrega, que no sé perquè no hi ha fotos, va ser la més cruenta, tampoc em van pegar, però sí a la meva cadira que va patir desperfectes".

Malgrat que el conseller d'Interior, Felip Puig, va manifestar que alguns dels 'indignats' van fer servir el senyor Ledesma d'escut humà, ell ha comentat que "ningú em va fer servir d'escut humà, només que
jo vaig dir a la gent que es posés darrera meu, perquè la cadira fa respecte i, diguem-ho així, fa una mica de pena".

Crec que ja es grandet per saber la diferencia entre "fer pena" i "ser penos". Tu mateix.

2 comentarios:

Carme. dijo...

Hola a tots,

Avui dia 18/06/2011, La Contra de La Vanguardia publica una entrevista que us pot interessar.

Us deixo l'enllaç per si voleu llegir-la.

www.lavanguardia.com/lacontra/20110618/54172661959/que-fracaso-nuestros-hijos-ya-viven-peor-que-nosotros.html

Carme. dijo...

Amics, sembla que no es veu bé l'adreça de l'enllaç, la torno ha escriure.

www.lavanguardia.com/lacontra/
20110618/54172661959/que-fracaso-
nuestros-hijos-ya-viven-peor-que-nosotros.html