14 de febrero de 2011

MIRADOR DEL SAGRAT COR- ACCESIBILITAT PER DISCAPACITATS



Ens comuniquen des de l'ADF de TEiá que el mirador del SAgrat Cor ja es llest i accessible per a persones amb mobilitat reduïda i que el grup de voluntaris que la conformen resten per ajudar si s'escau a les persones amb discapacitat física els matins dels diumenges.
A nosaltres només ens queda que agrair altra vegada la bona feina i ben feta d'aquest grup de voluntaris qué, han fet mès per els discapacitats del Maresme que moltes de les administracions públiques actuals i pasades en favor de que les persones amb discapacitat física puguin cgaudir d'un lloc emblemàtic , eliminant una barrera física fins ara infranquejable per a les persones amb discapacitat.

5 comentarios:

asunción dijo...

Menos mal que todavía queda gente con sensibilidad y que no depende mas que de su voluntad para hacer cosas como las que podemos ver en este apartado GRACIAS ADF DE TEIA por fin mi hijo podra hacer realidad un deseo de mucho tiempo , poder ver el Sagrado Corazón de cerca
gracias.

Anónimo dijo...

Mentre alguns s'entretenen a discutir el que faran i qui te la raó altres com ADF DE TEIA posa mans a l'obra i fa feina, jo penso que algunes administracions tipus parc serralada, diputacions i politics en general, haurien de pendre exemple d'aquesta colla de voluntaris , que , senzillament i de manera altruista pensen en els altres mès que en si mateixos.
Jo que els he pogut veure treballant se que aquesta feina feta de diumenge en diumenge no es pagada amb diners , només es paga amb la satisfacció de la feina ben feta
ANIM ADF DE TEIA SEGUIU AIXÍ

SEBASTIAN dijo...

SI LO VEO NO LO CREO Y ADEMÁS LO PAGAN ELLOS
ALGUIEN DEBERÍA TOMAR EJEMPLO D ETA GENTE

Hannes + Reyes dijo...

Para nosotros los amics de l'ADF de Teià son un ejemplo fascinante de buen hacer en equipo, de alegría y de compromiso. Son siempre generadores de posibilidades llenas de creatividad e inteligencia.

Y este mirador accesible para todos es otra estimulante prueba de lo que puede generar un grupo de personas unidas por la amistad, el compromiso con el trabajo hecho con sentido común y el amor por la naturaleza.

Y pensamos que este nuevo blog es otro espacio útil, necesario y también interesante en el que compartir, encontrar, comprender, concienciar y proponer ideas para mejorar situaciones relacionadas con personas que tienen otra manera de movilizarse.

También es útil para prevenir situaciones que por desconocimiento podamos no pararmos a considerar y que es necesario conocer para ir por el mundo más atentos a otras realidades.

Por la aportación a la mejora de calidad de vida de todos que suponen el mirador del Sagrat Cor y este nuevo blog ADDFEM, muchas gracias a nuestros queridos amigos de Teià!!!

Sois un ejemplo.

Una abraçada molt molt fort,

Hannes & Reyes

Anónimo dijo...

que pone en la placa?